Stodenevägen komplett!

Tack vare bekräftande inlägg från Jenny, Malin och Odd Andreas är jag nu säker på min sak – det är på Stodenevägen jag befinner mig!

Och har man hittat en pusselbit att utgå ifrån, så lossnar det snart. Så låt oss ta en tur längs den gamla bygatan Stodenevägen. Vi startar längst i väster vid Anisvägen!

(17) Bygatan har just gått över från cykelbana till Stodenevägen, strax öster om ladan.

(15) Korsningen Stodenevägen-Nävervägen mitt i bilden någonstans bland uthusen. Sedan Stodenevägen 17 och 15 längst till vänster.

(18) Stodenevägen 17 och 15 igen, längst till vänster nummer 13 mitt i vägkröken.

(16) Nu har vi garaget från Stodenevägen 15 längst till höger i bild. Nummer 13 ligger inbäddat i grönskan, medan uthusen skulle ha legat på Stodenevägen 11.

Siffrorna inom parentes hänvisar till översikten på www.flygfotohistoria.se, där fotona kan beställas.

 

Kommentera

