Hjälp mig fylla luckorna i bokhyllan!

20120809-224510.jpg

Det blev påfyllning i biblioteket idag. Två irriterande luckor i hyllan ”Frödingsällskapets skriftseries tidiga nummer” har äntligen fyllts!

Efter ett lyckosamt besök i Solareturens antikvariatshörna kan jag stryka VII och VIII från önskelistan med Fröding-sällskapets årsböcker. Därmed ser den nu ut såhär:

II, III, V, IX, XII, XVII, XVIII, XXII, XXIV

Någon som kan hjälpa till?

En reaktion på ”Hjälp mig fylla luckorna i bokhyllan!

  1. II, III, V, IX och XXIV saknades verkligen. XXV och XII hade jag visst medan XVIII finns någonstans hemma. Nej, jag måste gå igenom igen…

Kommentera

