Den som väntar på något gott…

Ibland slås jag av att jag har väldigt speciella vänner. Jag vet många som slutat att köpa julklappar till sina närmaste, men själv får jag klappar från personer som jag aldrig träffat. Det var i och för sig inte underligt att Tomas Falk i Borås kom att tänka på mig när han såg en porslinstallrik med Värmlands vapen på, men att han slår roll och köper den och skickar den till mig i julklapp gör mig minst sagt rörd!

Tack Tomas!

Nu väntar jag spänt på att skönheten ska komma på posten!

20111227-150239.jpg

2 reaktioner på ”Den som väntar på något gott…

  1. A bit too much maybe, but I guess it would make sense if you saw the arms of the other provinses at the same time. I think I’ll google ”porslinstallrik” to find out 😉

    //Fredrik

Kommentera

