Fem stjärnor till Wermlandsheraldiks fans

Nu kanske jag avslöjar för mycket, men jag tar risken. Är det så att övriga värmländska heraldiska Facebook-sidor drar nytta av att jag är släpphänt med information, så må det vara hänt.

Jag kan nämligen inte låta bli att dela med mig av statistiken som Facebook bjuder en sidadministratör på. Inte nog med att man får besöksstatistik och kan konstatera att alla aktiva fans den här veckan är män i åldern 35-44 år, att 75 % av mina 68 fans är män, medan 24 % är kvinnor. Jag vet inte hur Facebook definierar man/kvinna, men kanske sammanfaller den slaskande procenten med att jag har 1 % fans som är 13-17 år?

Nåja, det är inte det där som jag är imponerad av, det krävs det bara en normalbegåvad programmerare för att få ut ur medlemsstatistiken. Det som impnerar på mig är att man kan räkna ut KVALITETEN på mina fans och deras aktiviteter. Det ni!

Inläggskvaliteten ligger på skyhöga 192,0 den här veckan, vilket är detsamma som fem stjärnor!

Vilken värmländsk heraldikfanpage på Facebook kan stoltsera med sådana siffror, tror ni?

Sträck på er!

Kommentera

